Sklep internetowy (zwany dalej Sklepem) działa pod adresem: www.socialchamp.pl i jest prowadzony przez firmę SOCIALCHAMP Katarzyna Grzelak ; NIP: 5671164263 ; Adres siedziby Michowo 6a 09-100 Płońsk
Sklep sprzedaje towary za pośrednictwem sieci Internet. Prezentowane na stronie www.socialchamp.pl ceny nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu art. 66 § 1 kodeksu cywilnego.

                                                                                                                                                    REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

                                                                                                                                                                                                 §1

                                                                                                                                                                      POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep www.socialchamp.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.socialchamp.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.socialchamp.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    1. ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
    2. ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.,
    3. ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
    4. ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

                                                                                                                                                                                                §2

                                                                                                                                                            DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

  1. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.socialchamp.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
  2. KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  3. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  5. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  6. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
  7. SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.socialchamp.pl.
  8. SPRZEDAWCAUSŁUGODAWCA – SOCIALCHAMP KATARZYNA GRZELAK
  9. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
  10. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
  11. CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.
                                                                                                                                                                                               §3

                                                                                                                               INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

  1. Sklep www.socialchamp.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
  3. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki.
  4. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.socialchamp.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
  5. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
                                                                                                                                                                                               §4

                                                                                                                                                                  ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z § 3 pkt 5.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
  3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
  4. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 3 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
                                                                                                                                                                                          §5

                                                                                                                                                                            SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
    1. płatność poprzez system przlewy24
                                                                                                                                                                                  §6

                                                                                                                                                      KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

  1. Termin otrzymania towaru dokonywany jest w ciągu 48 godzin po zaksięgowaniu płatności na koncie.
  2. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem sieci Internet.
                                                                                                                                                                                           §7

                                                                                                                                                                                      REKLAMACJE

  1. Reklamację Towaru można złożyć w przypadku niekompletności usługi. Jest to usługa cyfrowa, więc nie podlega zwrotom zamówienie jest kompletne po rozpoczęciu realizacji. Wówczas klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową bez dodatkowych płatności. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez treści reklamacji.
  2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za blokady nałożone na konta SocialMedia w wyniku działań podejmowanych przez Klienta.   
  3. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treść maili wysyłanych po zakupie usługi, a wszelka odpowiedzialność prawna związana z treścią takich wiadomości spoczywa wyłącznie na Kupującym.  
                                                                                                                                                                                          § 8

                                                                                                                                                                           POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
  2. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  3. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
  4. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
  5. Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
  6. Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR.